Ryto ritualas

HomoDeusAlfa/ 2 rugsėjo, 2019/ Pasąmonės Galia, Sveikata

Šis ritualas padeda siekti kasdieninės sėkmės, motyvacijos ir produktyvumo. Taipogi optimizuoja kūną, protą ir dvasią. Jūsų pasamonė kaip miegantis milžinas laukia progos, kad galėtų padėti jums siekti tiklsų. Siuskite į pasąmonę pozityvias mintis, kurios galų gale virs išsipildžiusiais troškimais. Kiekvieną rytą atlikdami ritualą, kuriate įpročius kurie formuoja kasdienynę sėkmę.

„Kaip pradėsite dieną, taip ją ir baigsite. Įpročiai formuojasi tik tada kai juos atliekate nuosekliai“
-HomoDeusAlfa-

1. Nusišypsokite

Ryte tik prabudę Šypsokitės. Padėkokite už kiekvieną gyvenimo padovanotą naują dieną.

Būna sunkių dienos pradžių, kai atrodo visas pasaulis atsisuko prieš jus. Pažvelkite į veidrodį ir nuoširdžiai nusišypsokite. Tyrimais įrodyta, kad šypsantis išsiskiria neurochemikalai ir peptidai, kurie privers jūsų organizmą padidinti dopaminą; o tai savo ruožtu pakelia nuotaiką ir ramina nervų sistemą.

2. Išgerkite vandens

Po nakties miego prarandate daug skysčių. Todėl dėl dehidratacijos galite jausti pykinimą ar galvos skausmą. Didžiulė stiklinė vandens atstatys skyščių pusiausvyrą.

Česnakinis vanduo padeda valyti toksinus. Supjaustykite česnako skiltelę, užpilkyte vandens ir išgerkite. Kūnas šalins toksinus iki kol pradėsite vartoti maistą. O toks vanduo tik sustiprins šį procesą.

3. Perskaitykite troškimus

Štai pavyzdys kaip gali atrodyti jūsų finansinis troškimas:

„………. metais aš lengvai uždirbsiu ………. eurų per metus. Mainais už tuos pinigus siūlau savo asmeninį laiką. Tikiu, jog tie pinigai bus mano. Mano tikėjimas tvirtas, kad as jau dabar juos regiu. Galiu juos netgi paliesti. Pinigai laukia, kol tapsiu jų šeimininkas. Šiuo metu kuriu planą kuris padės man gauti tuos pinigus. Vos tik sukursiu planą, kaip mat imsiuos jį įgyvendinti.“

Kartokite šį planą rytais ir vakarais, kol vaizduotėje pamatysite geidžiamus vaizdinius.

Jūs savitaigos metodu kryptingai veiksite pąsamoningą protą. Pasąmonė pasiduoda poveikiui tik tada, kai jai siunčiami signalai turi emocinį atspalvį. Labai svarbu, kad tikėtumėte savo žodžiais patys.

4. Mankšta

Fiziniai pratimai gali pagerinti širdies veiklą, virškinimą, nuotaiką, sustiprinti kaulus, palengvinti ar net pilnai atsikratyti depresijos, sumažinti diabeto riziką, kraujospūdį, nerimą, stresą ir išlaikyti sveikus sąnarius. Vyrams rekomenduočiau atlikti kegel pratimus prostatai

5. Meditacija

Meditacija suteikia nesuskaičiuojamą naudą tavo kūnui, protui ir dvasiai. Poilsis, kurį patiri meditacijos metu, yra kur kas gilesnis nei miegas. Kuo giliau pailsėjęs ir atsipalaidavęs esi, tuo dinamiškesnė yra tavo aktyvi veikla.

Meditacijai galite naudoti omvana arba headspace programėles. Juose yra įvairiausių meditacijos rūšių, skirtų pradedantiesiams ar pažengusiems.

Ritualai yra sėkmės paslaptis ir padeda žmonėms siekti gyvenmo tikslų. Investuok į save. Jūsų kūnas, protas ir dvasia to verti…